26 Mart 2026, Perşembe
saat: 22:45


Hafta sonu evde saç kesme videoları izledim durdum. Millet önden bir lastikle toplayıp ucundan pıt diye kesiyor, sonra da hem videodaki hem alttaki yorumlarda herkes saçlarının mucizevi şekilde mükemmel olduğunu anlatıp duruyor..Ben de gaza geldim, dedim ben de mi kessem acaba? Kuaföre yazdım bir, adam saç kesimi 2000TL dedi. Eh bunu da duyunca tutmayın beni! Saçlarımı yıkadım bi güzel, sonra taradım topladım uçlarını bir güzel kestim. İlk kestiğimde ıslakken wow dedim millet haklıymış cidden iyi durdu. Sonra aradan bir saat geçip kuruyunca oldu mu sana bir bonus. Bildiğin kafamda çalı süpürgesi taşıyor gibiyim. Çok pişman oldum. Tam da saçlarımı uzatmaya başlamıştım ve ilk kez omuzlarımın altına gelmişti. Yeniden kestirmek istemiyorum bir süre toplu filan kullanıcam artık mecbur.

istanbul